Friday, July 3, 2009

aku ke ni?

* Bekas kekasih saya adalah.. [password kepada sume email saye]
* Saya sedang mendengar... [lagu jejake idaman]
* Mungkin saya patut.. [berdiet...ahaks...]
* Saya suka... [karaoke.......suke sangat]
* Sahabat-sahabat saya... [ramai yang tak kawen lagi....seb baik....kat NZ ade sorang]
* Saya tak paham... [nape collegue sy kate sy ni lemah lembut...saye ni brutal oooo...]
* Saya kehilangan.. [bayk sangat hanset.....]
* Ramai yang berkata.. [aku pandai masak<---ini idea papet]
* Cinta itu adalah... [satu perkongsian...kene sudi memberi dan menerima seadanyer...]
* Di suatu tempat, seseorang sedang... [mane aku tau...buat ape2 yang patut la kut...]
* Saya akan cuba... [meningkatkan self confident level sy ]
* Ayat SELAMANYA membawa maksud.. [forever....aku harap relationship ngan kengkawan aku tahan utk SELAMANYA]
* Telefon bimbit saya.. [slalu bertukar-tukar..for now its Nokia 5800 express music..berazam nak pakai 4 thn]
* Bile saya terjaga... [tgk jam kat hanset....awal lagi ni..leh sambong tdo lg..huhu]
* Saya paling meluat... [ngan orang2 yang gedik...menyampah....pas2 ngaku semue bende yang org ade die pun ade gak]
* Pesta/parti adalah [bergumbira ngan kengkawan...]
* Haiwan yang paling comel penah saya temui... [tak penah jumpe pun....]
* Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah... [sume peringkat pun ade sronok dan ade yang tak seronok]
* Hari ini.. [aku masak laksa....nyum nyum...sedapppppppppppppp]
* Malam ini saya akan.. [tgk tv cam besa]
* Esok pula saya akan.. [berehat kat umah...sebab esok hari ahad....]
* Saya betul2 inginkan.. [membahagiakn parents sy...bcoz kebahagian parents sy adlh kebahagian sy..dan untuk memberi mereka bahagia sy kene mencari soulmate sy..camne la kan..]
* Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini.. [x tgk cermin lagi pg ni..camne la muke aku skun..]
* Pusat membeli belah atau arked permainan... [tempat untuk menghabiskan duit....]
* Makanan barat atau jepun.. [nak due2 bleh.....]
* Bilik yang terang atau gelap.. [of course la gelap...baru best..]
* Makanan segera adalah... [mee maggi, cepat dimasak sedap dimakan]
* Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang.. ["udah la Seng"...coz seng tak habis2 memuji kesedapan laksa aku sambil menghirup kuah laksa...]
* Siapa yang anda ingin tag.. [tak tau nak tag sape lg sbb rasenye papet dah tag sume org..bior le aku beralah..]

No comments:

Post a Comment