Tuesday, June 30, 2009

My First Time……


Helloooooooo…..rase gugup plak bile first time nak menulis nih. Macam2 dalam kepala otak tapi tak tau nak cite yang mane dulu. Sebenarnye aku ni memang jenis yang tak reti meluahkan perasaan. Tak pandai nak tulis ayat yang superb2. Mase SPM dulu pun BM dapat C. Ish3, teruk gile kan. Nak kate pandai cakap Mat Salleh pun tak jugak. So sorrylah klu penulisan yang pertama ni cam merapu-rapu je. Maklum la….First Time….hehe. Tapi sume bende kene ade first time.Klu tak, nanti kite asyik kat takuk lame jer. Aku selalu takut nak mulakan bende yang baru dalam life ni. Ragu2 samada perubahan yang datang tu mendatangkan effect yang besar dalam hidup aku. Sekarang pun macam tu. But slowly, aku akan try ubah sikap aku yang satu ni dan macam2 sikap negative lagi yang aku rase aku nak ubah…hehehe…

I dedicate this pic to all my friend out there…..

No comments:

Post a Comment